Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pes po čubě nikdy nevyrazí?

To už jsem od "pejskařů" slyšela mockrát. A zajímalo by mě, jak k tomu přišli.

Moje dcera má fenku, kterou mívám často na starosti. Jen v mé přítomnosti ji už třikrát napadli psi. Přímo po ní tvrdě VYRAZILI. Až krev tekla!

0 0
možnosti
Foto

I66v59o 37C70i24l39i92c78h

18. 10. 2014 23:00

Jo, někteří "páníčci" jsou hovada ;-€ Já mám tu výhodu, že mám asi nějakou přirozenou autoritu i před psy, u kterých tomu nevěří ani sami jejich majitelé a pak jim vždy padne čelist, jak se ke mně jejich "zlý" pes má. Nejspíš proto, že z nich fakt nemám strach a když mne naštvou, tak do toho jdu zcela natvrdo bez ohledu na následky (ostatně jako do čehokoli jiného) a oni to asi nějak vycítí předem. Ale spoléhat se na to také nedá.

5 0
možnosti
Foto

jj, já se taky nebojím psů, ale jejich majitelů někdy jo:-(

1 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 948x
Žiju na stejné planetě jako vy...

Seznam rubrik