Ten chlap je střevo

Já se teda psů nebojím, to musím předeslat. Sami máme fenu křížence prý NO a něčeho neznámého, donedávna jsme měli dokonce dvě. Obě maximálně hodné a chytré. Vždycky jsme je ale venku pečlivě hlídali, zvlášť když byly poblíž malé děti.   

Dáváme pořád pozor i na naši malou. Teď už máme jenom Rézu, a v tomhle případě jsme pořád ve střehu, protože ta je z útulku a byla týraná. Musím říct, že Rézina se chová k Nandě skvěle. Hlídá ji, mazlí se s ní a nechává si občas líbit i věci, které zrovna nemusí, jako např. masáž uší a ocasu. Bere ji jako štěně. Nikdy je ale nenecháváme bez dozoru a ségru drezúrujeme, co smí a co ne, aby si z Rézinky nedělala plyšáka. Náhodou si Réza na něco vzpomene, člověk nikdy neví, náhoda je blbec...

Dneska jsem měl v parku zážitek, fakt, někteří lidi nepřemýšlí, jinak to nechápu. Byl jsem s malou venčit Rézu. Najednou k nám přiletěl dost velký pes. Těžko říct, co to bylo za rasu, nejspíš taky nějaký kříženec. Nejdřív jsem měl pocit, že přišel za Rézou, ale on začal strkat do malé! Rychle jsem ji vyzvedl do náručí, ale pes začal s řevem skákat na mě a snažil se dosáhnout na Nandu!

Do toho se zapojila naše fena. Celkem tvrdě vyjela po psovi. Normálně bych se nebál, protože pes po čubě nikdy nevyrazí, ale když jsem viděl, že mají oba vyceněné zuby, tak jsem si nebyl vůbec jistý. Hlavně pes měl výhodu, že byl volný, zatímco Réza byla na vodítku. Naštěstí než se stačili servat, tak nějaký kluk, co šel kolem, chytil psa za ocas a odtáhl ho stranou a Réza se pak nechala uklidnit.

Vypadalo to. že ten kluk bude držet psí ocas do smrti, protože se ho bál pustit, že ho naštvaný pes okamžitě kousne, a majitel nepřicházel. Za dost dlouhou dobu spokojeně přikráčel chlápek asi tak kolem padesáti let. Pohoda klídek. Hrozně se podivil, proč kluk drží jeho vrčícího psa. Pak se podivil, proč děláme cirkus, když si jeho pes chtěl jenom hrát s naší holčičkou. Má děti prý hrozně rád!

To tak teda zrovna nevypadalo, a já to teda fakt nehodlám zkoušet, jestli chce nějaký pes naše dvouleté dítě sežrat, nebo si s ním chce jenom kutálet po parku. Nanyna taky nevypadala, že si chce s tím psem hrát. Držela se mě kolem krku a odmítala slézt na zem. Chlap byl ale vysmátej a odmítnul si psa uvázat. Jenom ho chytil za obojek a odvedl ho kus dál, a tam ho zase pustil. Ten kluk, co mi přišel na pomoc, byl taky v šoku, a řekl to i za mě: "To je teda střevo!"

Autor: Matyáš Dian | sobota 18.10.2014 22:45 | karma článku: 23,82 | přečteno: 981x
  • Další články autora

Matyáš Dian

Děda

Děda byl vždycky dobrodruh a romantik. Občas dělal věci, které ostatní nechápali. Jako nedávno s těma kočkama.

20.9.2014 v 20:19 | Karma: 19,15 | Přečteno: 1033x | Diskuse| Ostatní

Matyáš Dian

Studna

Už podruhé jsme letos museli čistit studnu. Celou jsme ji pokaždé vypustili, čímž vzniknul prakticky druhý rybník kolem chaty. Pak jsme tam nalili Savo. Neuvěřitelný puch!

31.8.2014 v 20:49 | Karma: 21,20 | Přečteno: 904x | Diskuse| Poezie a próza

Matyáš Dian

Tykat nebo vykat?

Nedávno jsem v rámci praxe nastoupil do svého prvního zaměstnání. Práce mě celkem bavila, kolegové byli taky fajn. Narazil jsem ale na jednu věc. Hned první den mně i kamarádovi, který je stejně starý jako já, všichni nabídli tykání.

26.8.2014 v 23:28 | Karma: 22,14 | Přečteno: 1852x | Diskuse| Ostatní

Matyáš Dian

Poklady

Znáte tu písničku od Svěráka a Uhlíře o starých věcech? Jak mají duši, jak je jim líto, když je lidi vyhodí a místo nich si pořídí nové, moderní, i když ty staré věci by klidně mohly sloužit dál?

21.8.2014 v 20:39 | Karma: 18,47 | Přečteno: 904x | Diskuse| Ostatní

Matyáš Dian

Jedináček a jeho kariéra

Vyrostl jsem jako jedináček. Abych pravdu řekl, tak mi to dost vadilo. V určitých obdobích jsem docela tvrdě vymáhal nějakého toho sourozence, ale bez úspěchu. Sestry jsem se dočkal až v necelých dvaceti. Sice už skoro dvouleté, ale rozdíl to byl skoro takový, jako bych měl sám dítě.

20.8.2014 v 18:57 | Karma: 23,79 | Přečteno: 2367x | Diskuse| Ostatní

Matyáš Dian

Sen o lese

V lese je nejkrásněji, když ještě lidé spí. Nevěříte? Mám to vyzkoušené: nejvíc voní mezi pátou a šestou hodinou ranní. Je to hodina odhalených lesních kouzel. Les uvěří, že se čas vrátil o stovky let nazpátek, a já v něm jsem v tu chvíli jediným člověkem, kterého kdy viděl. Všechno mi ukáže, všechno!

11.1.2013 v 8:27 | Karma: 0 | Přečteno: 86x | Diskuse| Ona

Matyáš Dian

Sen o lese

V lese je nejkrásněji, když ještě lidé spí. Nevěříte? Mám to vyzkoušené: nejvíc voní mezi pátou a šestou hodinou ranní. Je to hodina odhalených lesních kouzel. Les uvěří, že se čas vrátil o stovky let nazpátek, a já v něm jsem v tu chvíli jediným člověkem, kterého kdy viděl. Všechno mi ukáže, všechno!

11.1.2013 v 6:50 | Karma: 17,37 | Přečteno: 601x | Diskuse| Ostatní

Matyáš Dian

To máš za to!

V naší rodině je zvykem v podvečer 5. prosince chodit po ulici a prohlížet si více či méně zdařile namaskované Mikuláše, anděly a čerty. Bývalo to zábavné, ale i dost stresující. Jako droboučké dítě s velkýma, jakoby ustrašenýma očima, jsem byl coby jasná snadná oběť tím nejvyhledávanějším objektem péče všech čertů v okolí.

25.12.2012 v 19:11 | Karma: 0 | Přečteno: 26x | Diskuse| Ona

Matyáš Dian

Vánoce - Nejkrásnější vánoční ozdoba

O Vánocích má být rodina pohromadě. Vzhledem k tomu, že do naší rodiny patří i zvířata, slaví s námi odjakživa také. Dostanou vždycky sváteční večeři i dárky.

18.12.2012 v 14:27 | Karma: 17,83 | Přečteno: 941x | Diskuse| Ostatní

Matyáš Dian

Svačinka

Večer před mým odjezdem do lázní jsme s mámou balili zavazadla. Bylo to nekonečné, navíc obě naše feny měly utkvělou představu, že musí pomáhat. Průběžně očuchávaly kufr i tašku, sem tam dovnitř hrábly packou, jedna z nich se dokonce snažila uvelebit se na čerstvě vypraném, nažehleném oblečení. Bylo to na mrtvici. Máma to vyřešila tak, že každé dala obrovskou syrovou hovězí kost, aby se zabavily a přestaly nás terorizovat, což se stalo obratem. Zalezly pod stůl, odkud se pak po celý večer ozývalo chroupání a praskání, jako by tam hodovala smečka vlků. Konečně jsme zabalili. Kufr jsem ještě nechal poootevřený, že tam ráno nacpu toaletní potřeby, a šel jsem spát.

12.12.2012 v 16:49 | Karma: 19,50 | Přečteno: 892x | Diskuse| Ostatní

Matyáš Dian

To máš za to!

V naší rodině je zvykem v podvečer 5. prosince chodit po ulici a prohlížet si více či méně zdařile namaskované Mikuláše, anděly a čerty. Bývalo to zábavné, ale i dost stresující. Jako droboučké dítě s velkýma, jakoby ustrašenýma očima, jsem byl coby jasná snadná oběť tím nejvyhledávanějším objektem všech čertů v okolí.

2.12.2012 v 10:03 | Karma: 8,36 | Přečteno: 245x | Diskuse| Ostatní

Matyáš Dian

To máš za to!

V naší rodině je zvykem v podvečer 5. prosince chodit po ulici a prohlížet si více či méně zdařile namaskované Mikuláše, anděly a čerty. Bývalo to zábavné, ale i dost stresující. Jako droboučké dítě s velkýma, jakoby ustrašenýma očima, jsem byl coby jasná snadná oběť tím nejvyhledávanějším objektem všech čertů v okolí.

2.12.2012 v 8:50 | Karma: 14,00 | Přečteno: 779x | Diskuse| Ostatní

Matyáš Dian

Sen o lese

V lese je nejkrásněji, když ještě lidé spí. Nevěříte? Mám to vyzkoušené: nejvíc voní mezi pátou a šestou hodinou ranní. Je to hodina odhalených lesních kouzel. Les uvěří, že se čas vrátil o stovky let nazpátek, a já v něm jsem v tu chvíli jediným člověkem, kterého kdy viděl. Všechno mi ukáže, všechno!

20.6.2012 v 17:41 | Karma: 17,75 | Přečteno: 790x | Diskuse| Ostatní

Matyáš Dian

V kůži feťáka

Taky vám lezou do domu bezdomovci, narkomani a různé další pochybné existence? Nám jo, protože máme vstupní vrata, která se špatně dovírají. Musí se s nimi zavrklat a nadzvednout klika, což někteří nájemníci nedělají. Firma je laxní, svépomocí to opravit nejde.

5.6.2012 v 14:51 | Karma: 21,56 | Přečteno: 1491x | Diskuse| Ostatní

Matyáš Dian

Co je to láska?

Kdo to ví? Někdo řekne: to je snad jasné! A začne vyjmenovávat: láska mateřská, láska synovská, láska k rodné zemi, k domovu, ke zvířatům, k práci, láska dětská, sourozenecká, partnerská, manželská, milenecká, láska k přírodě, láska k sobě samému, opičí láska, láska k penězům, majetku celkově...

1.5.2012 v 17:41 | Karma: 13,34 | Přečteno: 1273x | Diskuse| Ostatní

Matyáš Dian

Věnováno jedné žábě

Osudové setkání- alespoň pro ni určitě! Občas si na ni vzpomenu: je ještě živá? Přecejenom to jsou už dva roky! Byla tak krásná, studená a roztomilá...

15.4.2012 v 22:03 | Karma: 17,15 | Přečteno: 956x | Diskuse| Ostatní
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 948x
Žiju na stejné planetě jako vy...

Seznam rubrik